Coaching sprzedażowy
jest niezwykle efektywnym narzędziem wspierającym rozwój i podnoszącym motywację handlowców. Coachingowy styl zarządzania od kilku lat okazuje się być najbardziej efektywnym stylem pracy menedżerów. Coaching staje się zatem podstawowym narzędziem wykorzystywanym w pracy z podwładnymi.
Coaching sprzedażowy (Training on the Job) - jest relacją coacha (mnie) z handlowcem i koncentruje się na planie rozwoju.
Coaching sprzedażowy jest prowadzony w miejscu pracy. Pozwala mi to pracować w naturalnym środowisku mojego klienta i udzielać precyzyjnej informacji zwrotnej.
Adresatami coachingu sprzedażowego mogą być:
- Handlowcy / przedstawiciele handlowi / przedstawiciele medyczni / sprzedawcy
- Menedżerowie sprzedaży / koordynatorzy sprzedaży / liderzy grup sprzedażowych
- Całe zespoły sprzedażowe
Jedna sesja coachingu sprzedażowego zwykle trwa od 3 do 6 godzin. Jest to optymalny czas, w którym handlowiec realizuje 2-3 wizyty handlowe.
Moja obecność podczas tych wizyt jest prawie niezauważalna. Dyskrecja pracy, oraz etyka coacha gwarantuje wysoki komfort pracy ze mną.
Często zadawane pytania - Frequently Asked Questions
1. Czy pracuję na terenie całej Polski?.
- Tak, dojeżdżam na sesje coachingu do klientów w każdym mieście.
2. Czy w coachingu sprzedażowym mogą wziąć udział handlowcy z małym stażem?.
- Tak. Pozwoli to eliminować ewentualne błędy popełniane podczas wizyt handlowych oraz przyzwyczaić handlowca do pracy z coachem.